Strani

ponedeljek, 2. avgust 2010

Powerball - novotarija, ki deluje

Verjeli ali ne, zdravnika, razen ginekologa, nisem obiskala od davnega leta Gospodovega, 1995. Razmišljam, da se je po tolikih letih spomnil name in mi namenil, kar nekaj tednov prisilnega počitka. Saj si ga zaslužim, mar ne? Prejšnjo soboto sem bila prepričana, da me ob tako kislem vremenu ne zvabi dlje od našega balkona (mimogrede, v tem času se bohoti pod težo razcvetelih bršljank), niti pretep mačka in našega psa (sicer moram vedno urgentno posredovati, da ni pretiranega vreščanja).

 Belo-rdeče zadovoljstvo

Pa sem se spet enkrat ugriznila v jezik, ko sem zagledala, da se kljub nadvse zaželenemu dežju, ameriški slamnik lomi pod težo deževnih kapelj in vetra. Nataknem pošvedrane japonke in "gas" na zeliščni vrt, da rešim, kar se rešiti da. Potrgam cvetove, ki jih namakam v žganju za tako imenovani domači Imunal (postopek bom opisala v eni od tem), se obrnem in popeljem, kot po drsalnici čez breg. Ustavim se, ko zaslišim POK koščice in me ob neznanski bolečini oblije mrzel pot. Kako sem se po mnogih stopnicah privlekla do balkona mi še danes ni najbolj jasno, pa kaj bi to...junaško srce:) Domači so vztrajali, da nemudoma obiščem zdravnika, toda nisem se dala. Potegnem iz moje domače lekarne gabez in si naredim obkladke.

  Domača urgenca

 Auč!!!

Spala nisem kaj dosti in naslednji dan se le odravim na urgenco. Ob tem naj povem, da je bila oteklina vsled gabezovih obkladkov zjutraj precej manjša in neizmerno mi je žal, da ga ne morem zaradi mavca uporabljati naprej, ker sem prepričana, da bi zdravljenje poškodbe skrajšala za vsaj tetjino. Po slikanju je bil razviden dvojni zlom gležnja, mavec in injekcije proti venski trombozi. No, pa sem pečena, za vsaj šest tednov!

 Nebosigatreba

Glede na to, da sem človek, ki ne miruje niti kadar spi sem jezna, da so mi zasluženi počitek dodelili na tak način. Kaj naj počnem, da mi v obveznem, prvem tednu ležanja ne bo dolgčas. Knjige lahko bereš tri dni, TV gledaš dve uri, potem si že vse videl in ostale dni? Z možem utegnem pokramljati le nekaj minut na dan, kajti vse obveznosti iz naslova domačega gospodinjstva, so kajpak padle nanj. Vsakič, ko odide po nakupih pove, da kakšne grozne vrste so v trgovinah:), jaz pa mu na obrazu vidim, da kar naenkrat zelo rad hodi po sicer osovraženih marketih. Omenim naj, da je vaška gostilna z zelo dobro kavico v neposredni bližini le-tega...:) Le, kuža se ne gane od moje postelje in je hudo nejevoljen, ko z berglo drezam vanj, češ naj se premakne, ker grem na stranišče.

 Moj zvesti pozer

Pa mi hoče muke skrajšati moj letošnji, nesojeni pediker, po novem odvisnik od nakupovanja (dopust se ve odpade). Iz najtemnejšega kota svoje delovne sobe privleče žogico, rekoč naj jo vrtim. Po nekaj spodrsljajih mi jo je uspelo zavrteti in moje skrito posmehovanje se je v hipu spremenilo v začudenje. Žogica, ki se imenuje Powerball, deluje na principu gravitacije in bolj, kot jo vrtiš, težja postaja. Po dveh minutah vrtenja je bila roka že dokaj utrujena in poizkusila sem še z drugo. Nisem mogla verjeti, da je navidezna igračka, pravi stroj za mučenje. Kako in zakaj deluje, ter komu je namenjena, sem poškilila na spletno stran www.powerballs.si in presenečeno ugotovila, da jo uporabljajajo tako plezalci, kot kolesarji, boksarji, skratka športniki, ki si z njo krepijo mišice rok. Začuda pa ni namenjena samo zgornjim okončinam. V prodaji je tudi, kako naj rečem, nastavek, ki ti pomaga, da powerball lahko uporabiš tudi za krepitev mišic nog. Slednje mi ni najbolj jasno, zagotovo pa si ga nabavim potem, ko bom snela mavec in bom imela fizioterapijo, kar doma. Prav fizioterapevti so tisti, ki čudežno kroglico priporočajo za uporabo po poškodbah, sem zasledila na forumih. Ko je prišel sin na obisk in sem mu pokazala na novo odkrito pridobitev, se je malce nasmejal rekoč: "Mami, mami...kako si za luno! Powerball že dolgo uporabljamo v fitnesu:!":( No ja, treba se bo sprijazniti, da tudi kakšna novodobna stvar služi svojemu namenu.

 Novotarije:))

Še nekaj, naj prišepnem ženskam v najboljših letih....Bojda se ob redni uporabi Powerballa, znebiš nič kaj dekorativnih "zavesic" na nadlahtici roke, ki neokusno bingljajo vsakič, ko jo premakneš. Odločila sem se, da dam Powerballu priložnost. Hm...ali obratno? Kakorkoli že....

Ni komentarjev:

Objavite komentar